ANTALYA’DA 484 BİN 576 ÖĞRENCİ KARNE HEYECANI YAŞADI

Antalya’da 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı’nın ikinci dönemi sona ererken, kent genelinde 484 bin 576 öğrenci karne alarak yaz tatiline girdi. Öğrencilerin karne heyecanı, kentteki okullarda düzenlenen törenlerle coşkuya dönüştü.

26 Haz 2026 - 12:10 YAYINLANMA
26 Haz 2026 - 14:39 GÜNCELLEME
ANTALYA’DA 484 BİN 576 ÖĞRENCİ KARNE HEYECANI YAŞADI

Kent genelinde faaliyet gösteren bin 774 resmi ve özel eğitim kurumunda, görev yapan 36 bin 295 öğretmen de öğrencileriyle birlikte dönemin sona ermesinin ardından yaz tatiline başladı.

VALİ ŞAHİN ÖĞRENCİLERİN KARNE HEYECANINA ORTAK OLDU

Antalya Valisi Hulusi Şahin, karne dağıtım töreni kapsamında Dilşad Refizade İlkokulu’nda öğrencilerle bir araya geldi. 3. ve 4. sınıf öğrencilerine karnelerini ve hediyelerini takdim eden Vali Şahin, öğrencilerin mutluluğuna ortak oldu.

Törende öğretmenlerle de bir araya gelen Vali Şahin, eğitim yılı boyunca gösterilen emek ve özveri için teşekkür etti.

“ÇOCUKLARIMIZ ŞEN KAHKAHALARLA GELECEĞE UMUT VERİYOR”

Basın mensuplarına açıklamalarda bulunan Vali Hulusi Şahin, Antalya genelinde yüz binlerce öğrencinin karne aldığını hatırlatarak, çocukların enerjisinin geleceğe dair umut verdiğini söyledi.

“Öğrencilerimiz karnelerini aldı. Maalesef her geçen sene karne alan öğrenci sayımız azalıyor, bunun üzüntüsünü yaşıyoruz. Ancak çocuklarımız şen kahkahalarıyla bu koridorları çınlattığı sürece gelecekten ümitliyiz.” ifadelerini kullandı.

“ÇOCUKLARIMIZ EKRANLARDAN UZAK DURMALI”

Yaz tatili döneminde çocuklara önemli tavsiyelerde bulunan Vali Şahin, öğrencilerin tatili verimli geçirmesi gerektiğini belirtti. Özellikle dijital ekran kullanımına dikkat çekerek şu uyarıda bulundu:

“Çocuklarımız tatil boyunca bilgisayar, tablet ve telefondan uzak dursunlar. Koşsunlar, eğlensinler, arkadaşlarıyla zaman geçirsinler ve sosyalleşsinler.”

Vali Şahin ayrıca, eğitim sürecinde emeği geçen Milli Eğitim camiasına, öğretmenlere ve velilere teşekkür ederek tüm öğrencilere iyi tatiller diledi.

TÖRENE PROTOKOL KATILIMI

Dilşad Refizade İlkokulu’nda düzenlenen karne törenine Muratpaşa Kaymakamı İhsan Kara, İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet Yasin Eriş, öğretmenler, öğrenciler ve veliler de katıldı. Tören, öğrencilerin karne sevinci ve ailelerin mutluluğuyla renkli görüntülere sahne oldu.

 

Kaynak :
Haber Merkezi

YORUMLAR

Maksimum karakter sayısına ulaştınız.

Kalan karakter: