ANTALYASPOR'DA DESTEK DALGASI BÜYÜYOR

Antalyaspor'un mali yapısını güçlendirmek amacıyla başlatılan "30 Bin Koltuk" destek kampanyası, ilk haftasında 11 milyon 700 bin TL bağışa ulaştı. Kulüp yönetimi, kampanyaya gösterilen ilgiden memnuniyet duyarken, "Hedef 30 Bin Koltuk" çağrısını yineledi.

28 Haz 2026 - 09:56 YAYINLANMA
28 Haz 2026 - 19:19 GÜNCELLEME
2518 GÖSTERİM
ANTALYASPOR'DA DESTEK DALGASI BÜYÜYOR

Antalyaspor Kulüp Başkanı Mustafa Ergün'ün taraftar gruplarıyla gerçekleştirdiği görüşmelerin ardından hayata geçirilen kampanya kapsamında, Corendon Airlines Park Antalya Stadı'ndaki 30 bin koltuk sembolik olarak destekçilere tahsis edildi. Her bir koltuk için 50 bin TL katkı bedeli belirlenirken, kampanya kısa sürede önemli bir destek gördü.

İlk büyük katkı, kulübün eski asbaşkanları Berkay Bahar ve Levent Ördek'ten geldi. İki isim, 50'şer koltuk karşılığında ayrı ayrı 2 milyon 500 bin TL bağış yaparak toplamda 5 milyon TL destek sağladı. Eski yöneticilerden Mehmet Bora ise 20 koltuk karşılığında 1 milyon TL katkıda bulundu.

Kampanyaya son olarak Antalyaspor Kulübü Başkan Vekili Ayhan Yıldırım ile Turzem firması 110 koltuk için 5 milyon 500 bin TL bağış yaptı. Ayrıca Av. Ahmet Kürşat Köhle ve ailesi, 4 koltuk karşılığında 200 bin TL destek vererek kampanyaya katıldı. Böylece toplam bağış miktarı 11 milyon 700 bin TL'ye yükseldi.

Öte yandan Antalyaspor, sezon içerisinde "Bu Şehir Seninle Ayağa Kalkar" sloganıyla da bir yardım kampanyası düzenlemişti. Antalya Valiliği onayıyla yürütülen bu kampanyada ise 311 bin TL bağış toplanmıştı. Yeni başlatılan "30 Bin Koltuk" kampanyasının ise çok daha güçlü bir destekle ilerlediği görülüyor.

 

Kaynak :
Haber Merkezi

YORUMLAR

Maksimum karakter sayısına ulaştınız.

Kalan karakter: