ERDOĞAN’DAN MORİTANYA İLE İLİŞKİLERDE YENİ DÖNEM MESAJI
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Moritanya Cumhurbaşkanı Muhammed Ould Şeyh El Ghazouani ile gerçekleştirdiği telefon görüşmesinde ikili ilişkiler ve bölgesel gelişmeleri ele aldı.
24 Haz 2026 - 21:19
YAYINLANMA
Görüşmede Türkiye ile Moritanya arasındaki iş birliğinin ticaret, tarım, balıkçılık, güvenlik ve savunma sanayii gibi birçok alanda geliştirilebileceği vurgulandı. Erdoğan, bu alanlarda atılacak somut adımların ilişkileri daha ileri taşıyacağını ifade etti.
Cumhurbaşkanı Erdoğan ayrıca, iki ülkenin uluslararası platformlarda dayanışmayı artırma ve ortak hareket etme iradesini sürdürdüğünü belirterek, karşılıklı temasların ve iş birliğinin önümüzdeki dönemde daha da güçleneceğini aktardı.
Telefon görüşmesinde bölgesel gelişmelerin de değerlendirildiği, Türkiye ile Moritanya arasında diplomatik temasların çok boyutlu şekilde devam edeceği mesajının öne çıktığı bildirildi.
Kaynak :
Haber Merkezi
- diplomasi
- Türkiye dış politikası
- uluslararası ilişkiler
- Recep Tayyip Erdoğan
- Moritanya
- Muhammed Ould Şeyh El Ghazouani
- ikili ilişkiler
- Afrika politikası
YORUMLAR
İLGİNİZİ
ÇEKEBİLİR