BÜYÜKŞEHİR’DEN ELMALI’DA YATIRIM VE MUHTARLAR BULUŞMASI

Antalya Büyükşehir Belediyesi tarafından Elmalı ilçesindeki yatırımların değerlendirilmesi amacıyla düzenlenen Muhtarlar Buluşması, Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Büşra Özdemir’in katılımıyla gerçekleştirildi.

28 Haz 2026 - 10:00 YAYINLANMA
28 Haz 2026 - 19:10 GÜNCELLEME
1452 GÖSTERİM
BÜYÜKŞEHİR’DEN ELMALI’DA YATIRIM VE MUHTARLAR BULUŞMASI

Program öncesinde Elmalı Belediye Başkanı Halil Öztürk ile birlikte ilçedeki hizmet binasında incelemelerde bulunan Büşra Özdemir, Eylül ayında açılması planlanan Elmalı Kreş ve Gündüz Bakımevi’ni ziyaret etti. Özdemir, tesisin kısa sürede tam kapasiteyle hizmet vereceğini belirtti.

Elmalı’da Muhammet Hamdi Yazır Kültür Merkezi’nde düzenlenen toplantıda muhtarlarla bir araya gelen Özdemir, altyapı, yol ve tarımsal hizmetlere ilişkin talepleri dinledi. İlçedeki yatırımların kesintisiz sürdüğünü vurgulayan Özdemir, hizmet üretmeye devam ettiklerini ifade etti.

Konuşmasında belediye çalışmalarına değinen Özdemir, “Tüm şartlara rağmen hiçbir bahane üretmeden hizmetlerimizi sürdürüyoruz. İlçe belediyesi ile uyum içinde çalışmamız, kronik sorunların oluşmamasında önemli bir etken” dedi.

ASAT tarafından Elmalı’ya yapılan yatırımlara da dikkat çeken Özdemir, son 6 yılda 410 milyon TL’lik yatırım gerçekleştirildiğini açıkladı. 2026 yılı içinde ise 227 milyon TL’lik ihale ile isale hatlarının yenileneceğini söyledi.

Sondaj çalışmalarının sürdüğünü belirten Özdemir, içme suyu yetersiz olan bölgelerin yeni kaynaklarla destekleneceğini ifade etti. Ayrıca Bayralar–Karamık arası 3 kilometrelik sıcak asfalt çalışmasının 2027 programına alındığını, diğer mahalle taleplerinin ise öncelik durumuna göre değerlendirileceğini aktardı.

Toplantı, muhtarların bölgesel taleplerini iletmesi ve karşılıklı değerlendirmelerle sona erdi.

 

Kaynak :
Haber Merkezi

YORUMLAR

Maksimum karakter sayısına ulaştınız.

Kalan karakter: